Finaste My ♥

 
För bara någon timme sen låg du på min mage i köket. Du sprang runt och hoppade upp i mitt knä så fort jag satte mig ner. Kan inte förstå att du är borta föralltid. Kommer aldrig mer ta upp min lilla My som skriker åt mig, tuggar på mina kläder och gömmer huvudet under armen på mig .. De här ganska exakt fem åren tillsammans med dig har varit helt underbara. När du kom hem till mig var du en liten bebis på åtta veckor som hade båda öronen uppåt. Du var osäker på dig själv och rädd för det mesta. Men med tiden har du blivit en sån trygg kanin, att se en kanin utvecklas så mycket på så kort tid som du gjorde, med hjälp av mig, var underbart. Har fått så mycket minnen med dig och du har gjort mig stolt så många gånger så jag kan inte ens räkna dem. Men jag vill inte ha alla minnen, jag vill ha dig.
 
Tårarna bara rinner på mig, trodde aldrig att den här dagen skulle sluta så dåligt. Sov gott min älskade fina vän, jag kommer aldrig glömma dig, aldrig.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar: