Ännu ett inlägg om min bästa vän.

Det har blivit väldigt många inlägg när jag har skrivit om Sofie, om min bästa vän, själsfrände och syster. Men jag kan inte låta bli att skriva om den här underbara människan, om en av de två personerna som lyser upp min vardag så otroligt mycket. Nu sitter jag här än en gång och försöker att skriva hur mycket hon betyder för mig men det går ju aldrig, hittar aldrig rätt ord.
 
Att sitta och läsa i en blogg "skulle jag göra det så skulle jag erkänna vissa saker INGEN ens har en aning om. förutom min fästis ♥" och vara den personen som vet de här sakerna betyder så mycket för mig. Att en person kan få en att känna sig så speciell och så värdefull. Jag hoppas verkligen att jag kan få dig att må lika bra min fina vän, för det är du värd.
 
Sofie, du har gjort så mycket mer för mig än vad du tror. Du har ställt upp för mig, gråtit med mig, skrattat med mig. Men det jag älskar mest av allt är OSS. För det finns fan inget som slår dig och mig, det finns ju i och för sig ingen som ens orkar med dig och mig mer än högst en helg men det är väl en annan sak! Vi lyckas ju verkligen hitta det roliga i allting i alla fall, if you know what I mean. Sommaren 2012, Göteborg, Sunne, Norge, allting. Allt är så sjukt underbara minnen. Och vintern 2012, nyår, nästa sommar, utomlandsresa .. allting kommer bli så SJUKT bra!
 
NEJ MEN HÅKAN turn arooound och pöppa lite nu så blir livet finfint. Jag älskar dig min sistah, glöm aldrig det ♥

Kommentarer
Kommenterat av: fästis <3

ååh.. jag älskar dig min fina <3
du kommer alltid va min nummer ett.
föralltid & förevigt!

2012-11-18 kl 20:42:00
URL: http://ssofiiejansson.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar: